Ulusal Kanser Enstitüsü Dergisi'nde yayınlanan çalışmada, gıda günlüğünü tamamlayan 500 bin kişiyi 6 yıl boyunca takip eden araştırmacılar, beslenmesinde fazla hayvansal yağ tüketenlerde pankreas kanserinin gelişme riskinin fazla olduğunu tespit ettiler.
İngiliz uzmanlar, riski azaltmanın